Informacje o firmie Benedykt-1 - zabezpieczenia antykorozyjne na terenie całego kraju
Benedykt-1 istnieje na rynku od 1997 roku. Przez 27 lat wspólnej współpracy z takimi firmami jak Mostostal S.A, Intercor Sp. z o.o. Polimex-Mostostal, Huta Pokój, SKANSKA S.A. BUDIMEX, BUD-MOST Sp. z o.o. Most-Tor Sp. z o.o. PORR S.A. BUDMOST Sp. z o.o. MOSTKOL Sp z o.o. Budopol-1 w Gliwicach , PLASMA – Katowice , Mostostal- Zabrze, REMETKOR w Sosnowcu , ZNLE S.A –Gliwice ICE GROUP sp z o. o., Fabryka kotłów Sefako S.A. Sędziszów , Mitsui Babcock Polska sp. z o. o. w Rybniku, BANIMEX Sp z o.o. i wiele innych, mogliśmy wykonać ponad 300 dużych zleceń.
Benedykt-1 prowadzi swoje prace w oparciu o najnowsze normy związane z bezpieczeństwem, ekologią i technologią nakładania powłok na metale na bieżąco szkoląc personel w Instytucie Budowy Dróg i Mostów w Warszawie.
Oprócz antykorozji mostów wykonujemy usługi zabezpieczenia antykorozyjnego wszelkiego rodzaju suwnic, zbiorników, konstrukcji wsporczych dachów na halach, rurociągów itp. Firma posiada najwyższej jakości sprzęt firmy GRACO o wysokiej wydajności, do nakładania powłok malarskich. Posiadamy kompresory firmy Atlas Copco, Compair. Sprzęt do metalizacji natryskowej firmy OSU. Dzięki profesjonalnemu sprzętowi i wieloletniemu doświadczeniu w branży potrafimy realnie ocenić koszty oraz czas realizacji zlecenia co daje gwarancję jakości i terminowości wykonywanych zadań. Nadzór nad pracami prowadzi wykfalifikowana kadra posiadająca certyfikaty IBDiM oraz Inspektorat FROSIO.
Do najważniejszych zleceń możemy zaliczyć:
2010r. – Prace antykorozyjne na moście kolejowym w miejscowości Modlin w torze nr.1 w km.43.265, dotyczyło kontraktu na szlaku: Legionowo-Nowy Dwór Mazowiecki nr. linii kolejowej E-65 odcinek Warszawa-Gdynia.
Technologia obejmowała: mycie, szorstkowanie, zabezpieczenie styków montażowych, pomalowanie 3 warstw farbą firmy Sika Poland w ilości 16.500 m².
Prace antykorozyjne na kładce technologicznej KT7 budowy Północno-Wschodniej obwodnicy Bielska-Białej w ciągu drogi ekspresowej S89 w km. 6+065.
Technologia obejmowała: metalizacja natryskowa styków montażowych, umycie oraz pomalowanie ostatniej warstwy farbą nawierzchniową w ilości 2.580 m².
2011r. – Prace antykorozyjne na moście kolejowym w miejscowości Modlin w torze nr.2 w km.43.265, dotyczyło kontraktu na szlaku: Legionowo-Nowy Dwór Mazowiecki nr. linii kolejowej E-65 odcinek Warszawa-Gdynia
Technologia obejmowała: Usunięcie starej powłoki za pomocą czyszczenie strumieniowo-ściernego, pomalowanie zestawem farb firmy Sika Poland na gr. 380µm w ilości 16.179 m²
2011r.- Firma Benedykt-1 Krzysztof Stradza na zlecenie Przedsiębiorstwa Inżynieryjno Budowlanego ARMEX Sp. z o.o. z Sosnowca wykonała prace antykorozyjne mostu kolejowego nad rzeką Czarna Przemsza w Elektrociepłowni Będzin S.A.
Technologia obejmowała: czyszczenie strumieniowo-ścierne do stopnia Sa2½, pomalowanie trójwarstwowym systemem epoksydowo-poliuretanowym firmy Hempel w ilości 690 m².
Firma Benedykt-1 Krzysztof Stradza na zlecenie PRI BUD-Most Sp.z o.o. w Gliwicach wykonała remont kładki dla pieszych nad torami kolejowymi w miejscowości Imielin linia 138 Oświęcim – Katowice w km.11,907.
Technologia obejmowała:
- czyszczenie strumieniowo-ścierne konstrukcji stalowej oraz zabezpieczenie trójwarstwowym systemem epoksydowo-poliuretanowym EG firmy Sika Poland w ilości 950 m².
- naprawa oraz zabezpieczenie antykorozyjne spodu płyt betonowych w ilości 130m².
2011r, - Budowa północno-wschodniej obwodnicy miasta Bielsko-Biała od węzła Komorowice do węzła Mikuszowice.
Zabezpieczenie antykorozyjne powierzchni betonowych: żelbetowych i sprężonych zgodnie z wymogami STWiORB.
Technologai obejmowała: przygotowanie powierzchni oraz pomalowanie materiałami firmy STO-ispo Sp. z o.o. zgodnie z technologią opracowaną przez firmę.
- wiadukt WD2 odcinek II/1 przy ul. Wyzwolenia 1500m².
- wiadukt WD6 odcinek II/2 przy ul. Langiewicza 1090m².
- wiadukt WD1 odcinek II/2 przy ul. Krakowskiej 1743m².
2012-2014
"Modernizacja linii kolejowej E65 most stalowy w km 279,114 LCS Malbork."zabezpieczenie trój warstwowym systemem epoksydowo-poliuretanowym firmy Lankwitzer na gr. 250µm, w ilości 13 541m²
2013
"Wiadukt drogowy WD l nr. 631 w ciągu ulic Marsa -Żołnierska w Warszawie"
Technologia obejmowała:
- czyszczenie strumieniowo-ścierne do stopnia Sa 21/2
- zabezpieczenie zestawem etylokrzemianowo-epoksydowo-poliuretanowym firmy International na gr. 320 µm, w ilości 3280m2.
2013-2014
"Przebudowa mostu kolejowego przez rzekę Odrę w km 5+845 tor nr l i 2"
Technologia obejmowała:
- zabezpieczenie styków montażowych systemem metalizacyjno-malarskim o łącznej grubości 350 µm w ilości 467,84m2
- malowanie nawierzchniowe konstrukcji farbą poliuretanową firmy International o gr. 50 µm, w ilości 8670,20m2.
2014-2015
Przebudowa wiaduktu drogowego nad linią kolejową PKP Gliwice-Opole w ciągu Aleja Jana Nowaka-Jeziorańskiego (DK88) w Gliwicach . Zabezpieczenie trój warstwowym systemem epoksydowo-poliuretanowym firmy Sika Poland, w ilości 9800m².
Modernizacja linii kolejowej E30 odcinek Kraków-Rzeszow most nad rzeką Wisłoka w km 108+404 w Dębicy.
- malowanie nawierzchnia popliuretanową 80µm.
Łączna ilość 12.000m².
2016
Wiadukt kolejowy w km. 1+931 nad ul. Grabiszyńską w miejscowości Wrocław koryta nr. 1, 2 i 3
Łączna powierzchnia 4800 m².
Linia kolejowa E75 Warszawa-Białystok Most kolejowy na rzece Liwiec w km. 54+179 w miejscowości Urle.
- nałożenie zestawu epoksydowo-poliuretanowego na gr. 280µm.
Łączna ilość 2.654m²
2017
Most Łazienkowski w Warszawie
Technologia obejmowała prace na budowie:
- zabezpieczenie antykorozyjne styków montażowych w technologii etylo-krzemianowej w ilości 2250m².
- mycie mostu
- Nałożenie powłoki nawierzchniowej polisiloksanowej RAL 7083 w ilości 7000m²
Linia kolejowa 92 Przemyśl-Medyka Wiadukt kolejowy w km. 206+726 nad ul. Krakowską w miejscowości Jarosław
Powierzchnia 3000m²
Przebudowa mostu nad rzeką Słupia w miejscowości Bydlino.
Ilość 1015m².
2017
Budowa kładki zwodzonej dla pieszych przez rzekę Motławę na wyspie Ołowianka w miejscowości Gdańsk.
- nałożenie powłoki cynkowej etylo-krzemianowej
- nałożenie powłoki epoksydowo-poliuretanowej na sumaryczną gr. 360µm.
Łączna ilość 1200m².
Przebudowa drogi wojewódzkiej do drogi S-8 od węzła z drogą 579 w Radziejowicach do węzła Paszków z drogą wojewódzką 721.
Kładki : 9C, 10A, 9A, 11A
Wiadukty: WD7, WD12, PDZ-9B
Technologia obejmowała prace na wytwórni
- nałożenie powłoki cynkowej etylo-krzemianowej
- nałożenie powłoki epoksydowo-poliuretanowej na sumaryczną gr. 320µm
Zabezpieczenie styków montażowych na budowie w ilości 11.200m²
2019
Remont obiektów na linii kolejowej nr. 180 w Sosnowcu
Czyszczenie strumieniowo ścierne oraz nakładanie systemu epoksydowo-poliuretanowego. Łączna ilość 28 000 m²
2021
Prace na linii E75 na odcinku Czyżew – Białystok most w km 155,988
Nałożenie systemu etylokrzemianowo – epoksydowo – polisiloksanowego
Łączna powierzchnia ok. 30 000 m²
2023
Zabezpieczenie antykorozyjne konstrukcji stalowej dworca kolejowego w BYTOMIU. Łączna powierzchnia ok. 8000 m²
Zabezpieczenie antykorozyjne konstrukcji stalowej dworca kolejowego w LEGNICY. Łączna powierzchnia ok. 7000 m².