Informacje o firmie Benedykt-1 - zabezpieczenia antykorozyjne na terenie całego kraju

Benedykt-1 istnieje na rynku od 1997 roku. Przez  27 lat wspólnej współpracy z takimi firmami jak Mostostal S.A, Intercor Sp. z o.o.  Polimex-Mostostal,  Huta Pokój, SKANSKA S.A. BUDIMEX, BUD-MOST Sp. z o.o.  Most-Tor Sp. z o.o. PORR S.A. BUDMOST Sp. z o.o. MOSTKOL Sp z o.o. Budopol-1 w Gliwicach , PLASMA – Katowice , Mostostal- Zabrze, REMETKOR w Sosnowcu , ZNLE S.A –Gliwice ICE GROUP sp z o. o., Fabryka kotłów Sefako S.A. Sędziszów , Mitsui Babcock Polska sp. z o. o. w Rybniku, BANIMEX Sp z o.o. i wiele innych, mogliśmy wykonać ponad 300 dużych zleceń.
Benedykt-1 prowadzi swoje prace w oparciu o najnowsze normy związane z bezpieczeństwem, ekologią i technologią nakładania powłok na metale na bieżąco szkoląc personel w Instytucie Budowy Dróg i Mostów w Warszawie. 

konstrukcja stalowa

Oprócz antykorozji mostów wykonujemy usługi zabezpieczenia antykorozyjnego wszelkiego rodzaju suwnic, zbiorników, konstrukcji wsporczych dachów na halach, rurociągów itp. Firma posiada najwyższej jakości sprzęt firmy GRACO o wysokiej wydajności, do nakładania powłok malarskich. Posiadamy kompresory firmy Atlas Copco, Compair. Sprzęt do metalizacji natryskowej firmy OSU. Dzięki profesjonalnemu sprzętowi i wieloletniemu doświadczeniu w branży potrafimy realnie ocenić koszty oraz czas realizacji zlecenia co daje gwarancję jakości i terminowości wykonywanych zadań. Nadzór nad pracami prowadzi wykfalifikowana kadra posiadająca certyfikaty IBDiM oraz Inspektorat FROSIO. 

Do najważniejszych zleceń możemy zaliczyć: 

2010r. – Prace antykorozyjne na moście kolejowym w miejscowości Modlin w torze nr.1 w km.43.265, dotyczyło kontraktu na szlaku: Legionowo-Nowy Dwór Mazowiecki nr. linii kolejowej E-65 odcinek Warszawa-Gdynia.
Technologia obejmowała: mycie, szorstkowanie, zabezpieczenie styków montażowych, pomalowanie 3 warstw farbą firmy Sika Poland w ilości 16.500 m².

 

Prace antykorozyjne na kładce technologicznej KT7 budowy Północno-Wschodniej obwodnicy Bielska-Białej w ciągu drogi ekspresowej S89 w km. 6+065.

Technologia obejmowała: metalizacja natryskowa styków montażowych, umycie oraz pomalowanie ostatniej warstwy farbą nawierzchniową w ilości 2.580 m².


2011r. – Prace antykorozyjne na moście kolejowym w miejscowości Modlin w torze nr.2 w km.43.265, dotyczyło kontraktu na szlaku: Legionowo-Nowy Dwór Mazowiecki nr. linii kolejowej E-65 odcinek Warszawa-Gdynia

Technologia obejmowała: Usunięcie starej powłoki za pomocą czyszczenie strumieniowo-ściernego, pomalowanie zestawem farb firmy Sika Poland na gr. 380µm w ilości 16.179 m²


2011r.- Firma Benedykt-1 Krzysztof Stradza na zlecenie Przedsiębiorstwa Inżynieryjno Budowlanego ARMEX Sp. z o.o. z Sosnowca wykonała prace antykorozyjne mostu kolejowego nad rzeką Czarna Przemsza w Elektrociepłowni Będzin S.A.

Technologia obejmowała: czyszczenie strumieniowo-ścierne do stopnia Sa2½, pomalowanie trójwarstwowym systemem epoksydowo-poliuretanowym firmy Hempel w ilości 690 m².

Firma Benedykt-1 Krzysztof Stradza na zlecenie PRI BUD-Most Sp.z o.o. w Gliwicach wykonała remont kładki dla pieszych nad torami kolejowymi w miejscowości Imielin linia 138 Oświęcim – Katowice w km.11,907.

Technologia obejmowała: 

  • czyszczenie strumieniowo-ścierne konstrukcji stalowej oraz zabezpieczenie trójwarstwowym systemem epoksydowo-poliuretanowym EG firmy Sika Poland w ilości 950 m².
  • naprawa oraz zabezpieczenie antykorozyjne spodu płyt betonowych w ilości 130m². 

2011r, - Budowa północno-wschodniej obwodnicy miasta Bielsko-Biała od węzła Komorowice do węzła Mikuszowice.
Zabezpieczenie antykorozyjne powierzchni betonowych: żelbetowych i sprężonych zgodnie z wymogami STWiORB.

Technologai obejmowała: przygotowanie powierzchni oraz pomalowanie materiałami firmy STO-ispo Sp. z o.o. zgodnie z technologią opracowaną przez firmę.

  • wiadukt WD2 odcinek II/1 przy ul. Wyzwolenia 1500m².
  • wiadukt WD6 odcinek II/2 przy ul. Langiewicza 1090m².
  • wiadukt WD1 odcinek II/2 przy ul. Krakowskiej 1743m².

2012-2014 

"Modernizacja linii kolejowej E65 most stalowy w km 279,114 LCS Malbork."zabezpieczenie trój warstwowym systemem epoksydowo-poliuretanowym firmy Lankwitzer na gr. 250µm, w ilości 13 541m²


2013

"Wiadukt drogowy WD l nr. 631 w ciągu ulic Marsa -Żołnierska w Warszawie"

Technologia obejmowała:

  • czyszczenie strumieniowo-ścierne do stopnia Sa 21/2
  • zabezpieczenie zestawem etylokrzemianowo-epoksydowo-poliuretanowym firmy International na gr. 320 µm, w ilości 3280m2.

2013-2014

"Przebudowa mostu kolejowego przez rzekę Odrę w km 5+845 tor nr l i 2"

Technologia obejmowała:

  • zabezpieczenie styków montażowych systemem metalizacyjno-malarskim o łącznej grubości 350 µm w ilości 467,84m2
  • malowanie nawierzchniowe konstrukcji farbą poliuretanową firmy International o gr. 50 µm, w ilości 8670,20m2.

2014-2015

Przebudowa wiaduktu drogowego nad linią kolejową PKP Gliwice-Opole w ciągu Aleja Jana Nowaka-Jeziorańskiego (DK88) w Gliwicach . Zabezpieczenie trój warstwowym systemem epoksydowo-poliuretanowym firmy Sika Poland, w ilości 9800m².

Modernizacja linii kolejowej E30 odcinek Kraków-Rzeszow most nad rzeką Wisłoka w km 108+404 w Dębicy.

  • malowanie nawierzchnia popliuretanową 80µm.

Łączna ilość 12.000m².


2016

Wiadukt kolejowy w km. 1+931 nad ul. Grabiszyńską w miejscowości Wrocław koryta nr. 1, 2 i 3 
Łączna powierzchnia 4800 m².

Linia kolejowa E75 Warszawa-Białystok Most kolejowy na rzece Liwiec w km. 54+179 w miejscowości Urle.

  • nałożenie zestawu epoksydowo-poliuretanowego na gr. 280µm.

Łączna ilość 2.654m²


2017

Most Łazienkowski w Warszawie 

Technologia obejmowała prace na budowie:

  • zabezpieczenie antykorozyjne styków montażowych w technologii etylo-krzemianowej w ilości 2250m².
  • mycie mostu 
  • Nałożenie powłoki nawierzchniowej polisiloksanowej RAL 7083 w ilości 7000m²


Linia kolejowa 92 Przemyśl-Medyka Wiadukt kolejowy w km. 206+726 nad ul. Krakowską w miejscowości Jarosław 

Powierzchnia 3000m²

Przebudowa mostu nad rzeką Słupia w miejscowości Bydlino.

Ilość 1015m².


2017

Budowa kładki zwodzonej dla pieszych przez rzekę Motławę na wyspie Ołowianka w miejscowości Gdańsk.

  • nałożenie powłoki cynkowej etylo-krzemianowej 
  • nałożenie powłoki epoksydowo-poliuretanowej na sumaryczną gr. 360µm.

Łączna ilość 1200m².


Przebudowa drogi wojewódzkiej do drogi S-8 od węzła z drogą 579 w Radziejowicach do węzła Paszków z drogą wojewódzką 721. 

Kładki : 9C, 10A, 9A, 11A

Wiadukty: WD7, WD12, PDZ-9B

Technologia obejmowała prace na wytwórni

  • nałożenie powłoki cynkowej etylo-krzemianowej 
  • nałożenie powłoki epoksydowo-poliuretanowej na sumaryczną gr. 320µm

Zabezpieczenie styków montażowych na budowie w ilości 11.200m²


2019

Remont obiektów na linii kolejowej nr. 180 w Sosnowcu 

Czyszczenie strumieniowo ścierne oraz nakładanie systemu epoksydowo-poliuretanowego. Łączna ilość 28 000 m²


2021

Prace na linii E75 na odcinku Czyżew – Białystok most w km 155,988

Nałożenie systemu etylokrzemianowo – epoksydowo – polisiloksanowego

Łączna powierzchnia ok. 30 000 m²


2023

Zabezpieczenie antykorozyjne konstrukcji stalowej dworca kolejowego w BYTOMIU. Łączna powierzchnia ok. 8000 m²

Zabezpieczenie antykorozyjne konstrukcji stalowej dworca kolejowego w LEGNICY. Łączna powierzchnia ok. 7000 m².